Hemma

Nu är vi hemma igen efter en tur till biblioteket och ICA. Hittade det jag skulle ha på bibblan och kom nog ihåg allt jag skulle ha på ICA. Jag kom åtminstone hem med de böcker jag hade tänkt och två till, ett paket blöjor, fruktpuré till Tess och lite mat till oss.

Sedan var det ju lunchdags för Tess och där försvann en halv burk med spagetti och köttfärsås ner i ett nafs, första provsmakningen var med andra ord väldigt lyckad. Och till efterrätt fick hon apple och bananpuré, också en höjdare
Nu sover hon och jag ska steka ett par hamburgare till mig själv. Sedan är det dags att plöja ner sig i en av böckerna.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: J O H A N N A

Vilken fin blogg du har!

2010-05-25 @ 16:59:36
Blogg/hemsida: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0