Mår ruttet idag

BLÄ!! Har knappt tagit mig ur sängen idag, mår riktigt dåligt.
Har huvudvärk (och självklart har vi slut på Alvedon här hemma), min kropp misslyckas rejält med att reglera temperaturen, ena sekunden svettas jag som en gris för att nästa sekund skaka av kyla (ingen feber dock). Jag är lite lätt illamående hela tiden, jag känner mig snurrig när jag står och går och nästan varenda muskel i kroppen känns öm och utmattad. Sov fram till 11 när mamma ringde och väckte mig, sedan lyckades jag inte somna om igen.

Sådana här dagar är inget kul, jag känner mig som världens sämsta mamma när jag får huvudvärk så fort Tess skriker det minsta, och att hålla henne känns som att hålla en blytyngd... Dessutom har mitt högra bröst börjat svullna upp igen, hoppas det kan ge med sig hyfsat snabbt för det gör så otroligt ont...
Har lyckats ta mig till och från tvättstugan en runda dock, inget kul det heller för jag trodde jag skulle falla ihop halvvägs


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Förstår precis hur du mår... Så mådde jag de två första veckorna efter att Douglas föddes.. Jag låg i stort sett i sängen hela dagarna för att jag var yr och mådde illa... Levde på Postafen för att inte må allt för illa..



Det tar på en när man inte får må bra, speciellt när man dessutom har en liten att ta hand om..



Hoppas du mår bättre snart. !

2010-01-11 @ 14:15:56
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0