Ny fas?

Gårdagen blev ganska påfrestande eftersom Tess inte ville vara ifrån mig på hela dagen typ. Till slut satte jag henne i bärselen och hon somnade, men om jag satte mig ner så vaknade hon till och gallskrek. Ställde jag mig upp slocknade hon direkt igen... Kul att vara tvungen att stå och gå i typ 3 timmar nonstop.
Febern gav med sig snabbt och hon vara bara väldigt kelsjuk resten av dagen, dock inga problem alls med mat eller sömn på kvällen. Pigg och go' och gla' så fort pappa kom innanför dörren.

Hon har dock kommit in i en ny fas där det där med att ligga på en filt inte är något för henne, hon ska sitta upp, eller ännu hellre stå. Gud så stark hon är, stundtals känns det knappt att man håller i henne men hon står ändå. Och börjar hon sjunka ihop lite så trycker hon själv på så hon står rakt igen. Våran stora starka tjej ♥ Jag väntar bara på att hon ska börja försöka sätta sig upp mer på egen hand och försöka rulla från rygg till mage osv, den biten är hon fortfarande lite lat med...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: ahhaa va busigt :D

2010-04-01 @ 11:32:27
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

Det lät inte så roligt =/ Hoppas det är en fas som går över fort..



Jag var in på testbloggen och tyckte det var jättefint, så du kan lägga upp den när du känner för det :)

2010-04-01 @ 19:03:17
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

det enda var då att jag vill ha min profilbild kvar, kom jag på ^^ annars så!

2010-04-01 @ 19:04:11
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0