Vad? Varför??

När jag och sambon var på Babyproffsen och kikade runt lite igår började jag fundera på vart alla underbara Nalle Puh-grejer har tagit vägen. Jag vill ha en "leksak" till vagnen men gud så tråkiga de är nu. Visst är Tummen urgullig, men Laban? Lilla Anna? Vad har hänt??!!
Det verkar som att det ska vara spöket Laban, Mumintrollen, Bamse, Lilla Anna eller Tummen på allt numera. Finns ju en del Barbapappa-grejer också men jag är inget Barbapappa-fan... Jag vill ha Nalle Puh!!!

Jag antar att jag får leta på Tradera igen, nog ska jag väl kunna hitta Nalle Puh också??


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Madde

Har sett massor med nalle puh ;) Men man hittar dom mest på tradera och klädbytardagar nu för tiden :)

2009-09-29 @ 09:09:08
Skrivet av: Stina

Jag vill också ha Nalle Puh, älskar det! Det har jag ju bestämt sen minst 12 år tillbaka att det ska vara när jag väl får barn.

www.zylboo.com/product.asp?product=132

Kolla den länken där har man dekor till barnkammaren, rätt dyrt, men den ska jag ha ch ha nalle puh tema i bebbens rum :)

2009-09-29 @ 09:19:04
Blogg/hemsida: http://bebbelycka.blogspot.com
Skrivet av: Johanna - 20 & gravid

mycket papper o grejer att fixa. det är inte så kul alls.. :)

2009-09-29 @ 09:35:56
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Madde

Leksaksaffären i Mariestad hade en hel del saker med nalle puh såg jag när jag var inne där igår...

2009-09-30 @ 08:49:15

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0