Uppdatering

Filmtittandet blev lite framskjutet, ska alldeles snart starta den men tänkte meddela att jag kommer vara ganska frånvarande i bloggvärlden från imorgonkväll till fredagkväll, eventuellt enda till lördagkväll/söndagmorgon.
Pratade precis med mamma så på fredag morgon åker vi till Ullared för en dags "avkoppling" på Gekås, alltid lika kul, dock får jag halta fram lite och stötta mig extra mycket på kundvagnen denna gången. Har ont i sätesmuskeln på vänster sida (haltar lite ibland) och så måste jag ju skydda magen från alla galna kärringar, de har verkligen inte ögonen med sig, de kör över allt och alla om man inte passar sig. Det är tur att jag har fått in tekniken på kundvagnen och har övat en del på mitt "onda öga" och kan både stirra och skälla ut de som kör över mina hälsenor.
Så jag/vi (om sambon orkar hänga med) åker till mamma och pappa imorgonkväll, sover över där och kommer hem sent på fredagen. Sedan ska vi iväg på en Westernfest på lördagen så det kanske blir att man sover över ytterligare en elelr två nätter hos mamma och pappa...

Nej, nu blir det film... C'ya


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Stina

Va roligt att åka till Ullared. Det vill jag också! :) Vi ska åka nästa lördag så jag får hålla mig tills dess. Tipsa gärna om du hittar något bra eftersom vi ska åka så pass tätt. Annars vet man aldrig vad som finns att hitta :)

2009-09-17 @ 10:19:53
Blogg/hemsida: http://bebbelycka.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0