Serie-dags igen

Så har 7e säsongen av One Tree Hill börjat sändas i USA, samt 3e säsongen av Gossip Girl. Satt och kikade på båda avsnitten tidigare idag (online med usel bildkvalitet men det stör mig faktiskt inte så mycket). Det är lite småskumt att se alla förändringarna men inte kunna skriva om dem utan att någon blir sur.
Det är exakt samma sak med America's Next Top Model, den säsongen som sänds i Sverige nu har jag ju redan sett så jag vet vem som vinner ;)

Men jag kan väl säga så här mycket: Gossip Girl håller måttet helt klart trots att de nu går på college istället för high school
Och 13e säsongen av America's Next Top Model har en liten "twist", ingen av tjejerna är längre än 5'7", alltså ca 174 cm. I normala fall är ju supermodeller sällan kortare än 174 men denna säsong kommer vinnaren alltså vara 174 eller kortare, så att man ser att de också är mänskliga ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

har precis sett båda :) Nu längtar man till nästa tisdag!

2009-09-15 @ 23:00:04
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0