Packåsna

Kommit hem från mamma nu med en hel hög grejer igen. Eller, så mycket blev det inte. Hämtade hem två gamla väskor och en del ramar. Fick även med mig lite tyg som jag ska sy nya köksgardiner av någon dag, och en uppsättning med nya handdukar.

Passade även på att bläddra igenom Jotex julkatalog och hittade lite gardiner som vi nog vill ha till jul sedan. Ska bli så mysigt att få göra i ordning i andra lägenheten, och sedan hålla på och julstöka fram tills bebis tänker kika ut ungefär. *längtar*
Nä, nu ska jag värma en burk fiskbullar, får bli min lunch idag...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Du pysslar ihop "boet"? Det känns lite extra bra när man skall ha barn. LLite avundsjuk är jag! :D

2009-09-29 @ 16:48:19
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0