Myser med bebis

Jag har börjat med att spela musik för bebis nu, alltså spelar jag vissa låtar lite oftare än andra för att de ska bli något som bebis känner igen sedan också (löjligt eller ej så är det otroligt mysigt).
Har redan hittat några låtar som verkar ge lite mer reaktion än andra i form av mjuka buffar i magen. :)

Just nu blev det min och älsklingens låt...

Andra låtar som spelas mer än vanligt är En helt ny värld med Peter Jöback och Myrra Malmberg, Circle of Life med Elton John samt Hallelujah med Jeff Buckley



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Vilken söt grej!



sv: Jag vet egentligen att högskoleprovet inte handlar om minne. Det kändes bara som en kul grej. Jag gjorde högskoleprovet för att komma in på socionomutbildningen, så det här blir andra gången :D



Kram

2009-09-09 @ 23:57:41
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Åh, lycka till, jag ska hålla tummarna för dig! Jag har bara hört av alla att man oftast får högre andra gången man gör det, så jag är spänd på vad det ska bli.

2009-09-10 @ 08:47:48
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

sv: Jo, Mariiqa Wincent klingar ju inte heller så svenskt, trots att jag så långt jag kan komma bakåt bara har helsvenska släktingar. Så man kan ju märka en del av smygrasismen..

2009-09-10 @ 09:30:44
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Kadri

vissa bebisar har bra musiksmak redan från början. vad gulligt

2009-09-10 @ 10:31:16
Blogg/hemsida: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Skrivet av: Peter Jöback och Roxy Recordings

2009-10-25 @ 14:18:25
Blogg/hemsida: http://www.peterjoback.com/index_swedish.php

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0