Jobb??

Så, hoppas på att få höra från säljchefen på Jysk i grannkommunen imorgon. Hon var ledig idag och ingen butikschef hade de heller. Men den tjejen jag pratade med kände igen mig när jag sa mitt namn och att jag har jobbat där några dagar tidigare. Hon visste inte hur de hade det med inringningspersonal men hon skrev upp mitt telefonnummer och skulle se till att säljchefen får det när hon kommer in imorgon. Kanske kan få några dagar/månad där nu i höst. Och jag skulle så gärna jobba helger, har alltid gillat att jobba lördagar och söndagar, det är huvudsakligen försäljning och kassa som gäller då och det är de två roligaste bitarna. Och så är det bra betalt också med OB-ersättningen.
Känns lite trist att det verkar som att det bara är Jysk jag kan få någon slags jobb nu, jag som inte ens får göra alla delar av jobbet, lagertjänst är ju uteslutet för min del nu pga att det är så pass mycket tunga lyft. Men det känns ju positivt att de känner igen mig och att jag faktiskt har koll på deras datorsystem och kassasystemet redan innan. Bara deras rutiner som ska präntas in också, och lite mer varukännedom skadar inte...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0