Intervjun

Jag tror att intervjun gick bra, det kändes bra och jag tror jag lyckades svara ganska vettigt på frågorna hon ställde. Ska få besked inom några veckor men det kändes bra åtminstone.
Tog mig dock lång tid att hitta Isabell vid skolan (hon tappade sin mobil i helgen) och när vi väl lyckades hitta varandra så var hon i princip tvungen att springa tillbaks in igen för att sitta och fixa med sitt grupparbete så det blev ingen fönstershopping, bara lite småpratande. Var kul att se henne i sjuksköterske-kläderna, så sexigt ;)

Nej, nu ska jag upp till ICA och hämta ett paket, tror jag vet vad det är men vi får se..


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Vad härligt att intervjun kändes så bra. Ska verkligen hålla tummarna för dig!



sv: Jag nöjer mig egentligen med b-kupa, men jag tror att jag får c, Har lätt för att få stora boobies, tyvärr.. ^^

2009-09-15 @ 17:50:54
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Skönt att det gick bra på intervjun:)

2009-09-15 @ 19:34:27
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0