Huslig

Nu har jag varit duktig och diskat alla kastruller och matlådor som låg i diskhon, tallrikar m.m. är i diskmaskinen. Skrubbade även rent diskhon och torkade bänkarna i köket, med resultatet att jag lyckades knuffa ner potatisstickan bakom spisen...
Känns jättelyckat när det går så bra när man försöker vara lite duktig. Funderar på att ge mig i kast med att tvätta köksfönstret också, men samtidigt vill jag avvakta med det tills jag vet om det blir flytt eller inte. Är mycket lättare att tvätta fönstret när det inte står massa blommor m.m. på fönsterbrädan.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sofia - Snart ung mamma

mm jag förstår det! Men du har något att se fram emot! Vart bor du? =)

2009-09-16 @ 18:54:09
Blogg/hemsida: http://sofiahivall.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Vad du håller på och städar ;)



sv: Min menskopp brukar inte kvida heller, men idag ville den tydligen inte vara med..

2009-09-16 @ 19:12:43
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: unique

Känner du som jag att man får mer lust till at ordna en massa nu när man är gravid?

2009-09-17 @ 09:34:59
Blogg/hemsida: http://saratilling.devote.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0