Hunddrömmar

Miiqa skrev om sin pappas Engelska Mastiff idag, och jag kunde inte låta bli att börja drömma om den dag då vi äntligen skaffar hund. Jag och Jimmy har pratat om det ganska mycket, olika raser fram och tillbaks m.m och när han är klar med skolan och har ett jobb så blir det med största sannolikhet så att vi köper en liten ullig valp. Vi måste självklart se till att träffa och umgås med några hundar från just den rasen vi vill ha först bara för att känna om de verkligen skulle passa oss, men av allt vi har läst (eller snarare JAG) så skulle vi nog passa ganska bra tillsammans med ett "lejon".

 

 

 



Det är alltså en Leonberger som vi är sugna på att köpa sedan, visst ser den snötäckta härlig ut :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Det är underbart att ha hund!

Sv: Din kommentar i frågan om kvinnans rätt att bestämma över sin kropp är poppis. Kul! Jag gillade också din kommentar!

2009-09-27 @ 12:29:06
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0