Hostmedicin

Så, nu sitter jag här med min älskade flaska Noskapin... :) Hmm, låter visserligen jättebra att den "dämpar hostreflexen genom påverkan på hostcentrum i hjärnan utan att påverka hjärnans funktion i övrigt"... Visst inbillar man sig alltid att Hostmedicin verkar i halsen, inte i hjärnan, men den hjälper lite i alla fall, jag hostar mycket mindre än jag gjorde tidigare idag, även om det killar i halsen hela tiden fortfarande.

Nu ska jag klura ut vad jag ska göra med resten av dagen


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Vad läskigt, jag tycker att mediciner som mixtrar med hjärnan är lite skrämmande.. :/



sv: Jag tror inte att det är så många som väljer att vara olyckliga, däremot tror jag att det finns olyckliga människor som inte är medvetna om att de har ett val. Sen så vill jag nog också se en skillnad, bara för att man inte är olycklig så betyder det ju inte att man måste må toppen hela tiden. Jag kan ju vara ledsen och arg utan att se mig själv som olycklig. För även om jag har en dålig dag, så betyder det ju inte att jag inte är glad över det jag har och att jag ser det som viktigare än den dåliga dagen.



Kram

2009-09-24 @ 12:05:30
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Kikar in!

2009-09-24 @ 15:28:04
Blogg/hemsida: http://sannakumlins.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0