Hårkaos

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 2 år och 3 månader, tiden går snabbt nu, och bara 3 månader kvar till BF.
Sitter ensam hemma medan älskling är i skolan och försöker göra lite skolarbete innan hans föreläsning i eftermiddag/kväll... Känns trist att han ska ha en så "sen" föreläsning, jag kommer ju vara utsvulten när han väl kommer hem. Är dock pizza inplanerat ikväll, får se om vi kanske lyxar till det så pass att vi äter på pizzerian eller om vi sitter hemma och ugglar som vanligt.

Ska försöka passa på att komma iväg till frissan innan fredag också, har inte klippt mig på över 1 år nu och det börjar verkligen bli kritiskt behov av en rejäl urtoppning. Älskar dessutom att gå till frissan och bli bortskämd. Ska försöka färga håret också efteråt, men det får bli hemmafärgning, jag har ju hittat en färg som jag trivs riktigt bra med så jag kör vidare med den ett tag till. Ska även se till att sambon verkligen går till frissan i veckan, hans hår ser för jäkligt ut nu.

Gissa vad jag har gjort nu på morgonen förresten... Jo, visst satan kunde jag inte låta bli att börja packa ner böckerna och mina filmboxar i lite kartonger, så nu har vi snart 3 färdigpackade kartonger med filmer och böcker samt en kartong med bebisens grejor. Jag vet att det är lite mer än en månad tills vi flyttar men jag måste ha något att fördriva tiden med tills vi får börja renovera lägenheten, och böckerna kommer ändå inte läsas innan vi har flyttat. Dessutom är det skönt att faktiskt se att det är på g nu... :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0