Förvirrad sambo

Sambon lagade mat när jag var med min mamma och tittade på min systersons fotbollsträning. Som vanligt försökte han göra två saker samtidigt, sambon alltså, och pratade i telefon med sin kompis samtidigt som han skulle ställa undan maten åt mig. Så, jag kommer hem, kikar i köket efter maten men ser ingen, frågar honom och han säger att den står på micron... Det gjorde den inte, och inte i kylskåpet heller, eller i micron... Letade runt men hittade ingen. Sambon blev förvirrad och sa att den måste vara där, inplastad och allt. Till slut lyckades han hitta min tallrik, i nedersta kökslådan där vi förvarar bl.a aluminiumfolie, plastfolie osv... Smart placering? Logisk placering? Nja, snarare en typisk placering när någon försöker göra för mycket samtidigt...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

HAHAHHAHA! de roligaste jag hört idag tror jag :D

2009-09-09 @ 20:50:03
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Malin

haha klockrent! x)

2009-09-10 @ 14:10:37
Blogg/hemsida: http://obstinataragata.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

Hahaha, något som jag själv mycket väl skulle kunna göra! Har hänt det att jag satt in ett paket med bindor eller sånt i kylen och sen gått därifrån. =D Kram

2009-09-10 @ 16:56:16
Blogg/hemsida: http://hallonblad.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0