Måndag morgon

Vaknade vid halv 9 av en förbaskad telefonförsäljare som ringde... Tur att jag redan var halvvaken men glad, nej inte direkt...
Måndag nu igen, och den här veckan SKA renoveringen komma igång, äntligen. Ska försöka fortsätta packa grejor också, tror jag ska ge mig i kast med lite plock i köket idag, har ju en del som inte används osv så det ska nog ner i kartongen så man känner att man inte har massor kvar sedan.

Älsklingen är i skolan tills någon gång i eftermiddag, och förhoppningen är att jag ska kunna dra med mig mamma till stan och hämta upp honom så vi kan välja tapeter i eftermiddag. Får vi nycklarna hyfsat tidigt så ska det inte vara några problem hoppas jag, (nycklarna var ju inte där de skulle i fredags så vi fick snällt vänta tills idag istället). Hyresvärden sa att det inte skulle bli något krångel så jag får lita på att han och de i färgaffären tänker likadant... ;)
Ska i alla fall börja mäta idag oavsett hur sent vi får nycklarna, något MÅSTE jag ju får göra, och kolla igenom varenda vrå igen... Får se om någon av de nya grannarna ger mig en mördande blick, som de gjorde när jag gick förbi senast, jag antar att jag inte passar in i deras bild av den nya grannen (eller så trodde de att jag skulle yxmörda någon eller något åt det hållet). Men jag bryr mig inte om dem så länge de inte stör oss eller klagar på att vi stör (har bott här i över 1 år utan ett enda klagomål och jag hade aldrig någon som klagade på mig i Mariestad heller så jag tror nog inte det är någon risk.)
Lägenheten ligger ju på gaveln dessutom så det kommer nog bli väldigt lugnt och skönt där. :) Försöka oss på en parmiddag i november kanske :P


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Stina

Jag blev också uppringd av en telefonförsäljare i morse. Dom försökte sälja på mig Vi Föräldrar, tidningen alltså :P Jag som trodde det var nån som ville gratta mig :P

2009-10-05 @ 16:00:57
Blogg/hemsida: http://bebbelycka.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0