Lite svinn får man räkna med

Nu har sambon precis fiskat upp två döda kardinaltetror ur vårt akvarium, stackarna blev väl chockade när vi flyttade det igår och inte kommer jag vara snäll mot dem sedan heller. Just nu har de precis så mycket vatten att de kan simma runt, och när vi fått akvariet på plats så kommer jag vara så elak att jag bara fyller akvariet helt. Jag vet att fiskar inte gillar helt nytt vatten men att smådutta i vatten i ett 120 liters-akvarium är inget kul. Har så mycket annat att fokusera på här hemma istället så de som överlever överlever. De som inte gör det, tja, de får vi ersätta med nya sedan istället...

Tänkte sticka iväg till affären en sväng snart, införskaffa lite ost, bröd och annat som vi kan behöva ha här hemma. Gurkan gick åt igår kväll så det behövs det med. Får se vem av oss som lagar maten ikväll men Jimmy ville visst ha kycklinggryta igen så jag antar att det blir jag. *sucka*
Tror ni att vi får i ordning i köket idag? Allt på plats och rena golvytor att gå på? Och klädkammaren också för den delen. Så vi kan fokusera helt på vardagsrummet imorgon. Håll tummarna för oss!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Jag håller tummarna för att ni kommer i ordning. Det vaärsta är väl ändå att flyttstäda.

2009-10-31 @ 12:03:46
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Jag håller tummarna och hoppas att det går bra med allt!



Kram

2009-10-31 @ 17:18:20
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0