Föräldragruppen, träff 2

Idag har jag känt mig helt slutkörd hela daen. Var dundertrött när jag vaknade vid 9 och har fortfarande inte vaknat till liv helt och hållet.

Var iväg på andra föräldraträffen nu i eftermiddags, pratade om smärtlindring och jag blev ännu mer bestämd på att jag INTE vill ha någon ryggbedövning. Fick se den slangen som man har i ryggen då och om den är så tjock kan jag bara tänka mig hur nålen är.... Nej tack. Jag kommer hålla mig till akupunktur, värme och lustgas. Och förhoppningsvis kan jag få Jimmy att massera mig på kommando just under förlossningen... ;)
Satt och småpratade och hade faktiskt riktigt kul med de andra.
På måndag är det dags för tredje träffen, då ska det pratas om babymassage, barnets förmågor osv, ska bli kul för då är det helt plötsligt inte graviditeten utan tiden efter som är det stora ämnet.

Har även hunnit med att måla tak- och golvlister i barnrummet idag, ska måla listerna på kontoret imorgon har jag tänkt.
Men först ska vi till försäkringskassan en sväng, sedan till familjerätten och fixa med faderskapet.


Blir en slö kväll nu, lite god dricka och lite onyttigheter sedan somnar jag nog väldigt tidigt i kväll med. Hoppas ni har det trevligt så här på lill-lördagen.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Så bra att allt är bra! (Tänker på förra inlägget också) Låter lustigt när du säger att du skall ha "lite god dricka", jag vet att du inte dricker, men det är ett uttryck man ofta hör när folk har tänkt ta sig en drink eller liknande. :D



Hoppas du känner dig mer pigg och vaken i morgon! Eller pigg ivarje fall, för vaken kommer du att vara tillräckligt i framtiden! Hahaha! (Jag tyckte inte alls det var så jobbigt med en bebis som jag hade hört)

2009-10-21 @ 19:18:49
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0