Hmm

Jag tolkar det som att mamma inte tycker jag ska låna hennes hushållsassistent i år

 

Får väl ta och inviga den i början av nästa vecka då. Ska man göra lussekatter eller något annat först?



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Catarina

Precis en sån som jag vill ha. Jag har inte sett någon visp med ställ på länge så jag trodde inte att det såldes längre. Men nu måste jag nog ut och kika runt lite bättre...

2009-11-27 @ 22:41:15
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0