Ska bli duktig medborgare igen

Jahapp, blev uppringd vid 13.30 idag. Ombads komma på arbetsintervju om jag fortfarande var intresserad (sökte jobbet för drygt 3 veckor sedan) och det var jag ju så klart. Så jag fick "komma när jag kunde under eftermiddagen" och dök upp på deras kontor vid 15. Blev då runtvisad (personalen består av 2 tjejer på kontoret, chefen som inte var där, någon snubbe som var uppe från huvudkontoret just nu, en kundbokare och några säljare, tror jag..
Så fick jag sitta bredvid och lyssna när den tjejen som jobbade som bokare ringde runt lite, och blev sedan placerad där med luren i näven själv och två personer hängande över axeln. Jag kan lova att nävarna skakade!
Men på torsdag ska jag börja, om allt går som planerat. De skulle försöka fixa en arbetsplats åt mig imorgon, med telefon och stol. Sedan är det bara att köra hårt.
Så jag ska alltså boka kunder åt säljarna, med andra ord inte sälja något och jag lyckades redan idag boka 2 st så det känns kanon, hittills..
ÄNTLIGEN ett vettigt jobb igen


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Nämen vad kul!!! Grattis!! :)



Sv: Jag måste sluta tugga maten... hehe

2009-06-02 @ 18:53:10
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Sv: Okej, jag skall spotta ut skiten! :D

2009-06-02 @ 19:01:54
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Va skönt, grattis =)

2009-06-03 @ 17:37:22
Skrivet av: thaikalle

fin blogg

2009-06-03 @ 20:27:03
Blogg/hemsida: http://thaikalle.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Vad härligt, grattis!



Mvh // Nina ("bigmomma")

2009-06-05 @ 10:02:29
Skrivet av: Egoinas mamma

Hur går det med jobbet??????

2009-06-09 @ 14:34:49
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0