Grillparty

Japp, i kväll blir det ett litet grillparty här hemma. Ska införskaffa två engångsgrillar och sitta på vår uteplats och grilla med goda vänner. Isabell kommer, det vet vi. Och eventuellt kommer sambons skolkamrat över också, om han hinner.
Ska köpa lite mat och så när sambon kommer hem från föreläsningen (han läser en sommarkurs just nu) och så blir det några öl åt honom och en flaska alkoholfritt vin till mig. Och nej, jag kommer inte dricka upp hela flaskan heller, det finns nog ingen chans, om det inte är så att det verkligen smakar saft som vissa brukar säga.

Det är väldigt ovanligt att vi har gäster här hemma, och nu kommer det bli "full rulle" i någon vecka. Nästa vecka ska svärfar med familj kika in och säga hej, lite läskigt eftersom de fortfarande inte vet om bebisen... ;)

Och på tal om bebisen, när jag ser orden "full rulle" blir jag oerhört sugen på amerikansk rulle, alltså kebabrulle med skinka och ost istället för kebab... Men inte säljs sådana i vår stad inte, jäkla skit... Och blir jag sugen på något kan jag nästan börja gråta för att jag vill ha det så mycket, och det kan hålla i sig tills jag verkligen får en sådan... Hade det med ost och skinksallad för någon månad sedan, och sedan med moppemacka (pitabröd med skinka, ost och kebabsås)... Tydligen ska det vara skinka, ost och sås som blir mina stora cravings. Förutom djungelvrål då...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Daniel

Kommer me på grillfest!

2009-06-30 @ 13:00:37
Blogg/hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Jag hade något för mig som liknar Djungelvrål när jag var gravid och så började jag tycka om makrill i tomat.. ;D

2009-06-30 @ 17:07:33
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0