Dagens strapats

Jahapp, så var man hemma igen, några hundralappar fattigare.
Butikerna i det köpcentret vi var i har verkligen INGA mammakläder, då måste man in till centrum och betala parkeringsavgift osv, inte lockande...
Blev en runda på Gina Tricot istället, så nu har jag ytterligare ett par leggins, denna gång vita, hellånga. Har ett par svarta 3/4 innan så lite variation i garderoben. Hittade även en underbar tunika som jag verkligen har plats att växa i under sommaren.

Var så härligt att umgås med Isabell igen, får verkligen inte bli 6 månader till nästa gång, då kommer ju bebis ha kikat ut redan! Nej, ska försöka få hem henne hit och dela på en flaska alkoholfritt någon kväll, kanske sätta sambon på att grilla med och ha lite mys på uteplatsen...
Ska fixa lite bilder sedan på nya kläderna, inte på mig dock, är för fet för det ;) Inte fått riktig bebismage ännu heller, även om det börjar synas lite. Men nog fasen har jag blivit rundare än jag har varit!

Imorgon blir det stranden som gäller med sambon, ska bli härligt att slappa ordentligt, har jag tur är det hyfsat varmt i vattnet med, även om Vättern är känd för att vara ruggigt kall, men min favoritstrand är väldigt långgrund så värmen håller sig kvar ganska bra.
Sedan blir det troligen grillat hos mina föräldrar.

Nej, ska väl försöka orka laga lite mat då, blir tacos ikväll :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Låter som att du har haft en trevlig dag! :)

2009-06-26 @ 18:54:47
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0