Sovit uselt

Fick en mindre god natts sömn i natt då jag ständigt väcktes ur min dvala av skumma ljud från vardagsrummet. Sambon har en kompis här och de satt och spelade Fifa 2008 på PS3 fram till klockan var 04.30... Kan säga att jubel-ljudet i spelet är inget kul, det är så högt att jag hörde det konstant, tillsammans med deras skrik närdet gick mindre bra...
Gick och la mig vid midnatt, somnade till första gången kring 02, vaknade ca 20 minuter senare av ett skrik... Sedan tog det 1,5 timmar innan jag somnade om nästa gång, för att väckas igen lite senare... Slutligen tror jag att jag somnade vid 05. Och jag var uppe och grälade på dem flera gånger, för även om det är lördagkväll vill jag ha lite respekt i min egen lägenhet, eller är det för mycket begärt? Att man ska kunna få sova utan att de ska leva rövare i rummet intill...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Skäll på de, skrik, dra de i håret, släng ut de, banka skiten ur de etc etc. De kommer ändå tillbaks!! ;D

2009-07-13 @ 14:58:13
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0