Åter igen

Fråga inte om att adda varnadra på bloglovin', är min blogg läsvärd enligt dig så lägg till den då... är din blogg läsvärd så lägger jag till din men frågar du så gör jag det inte... Alla som skriver kommentarer som går ut på att adda varandra, era ip-adresser spärras omedelbart av mig...
Skriv något vettigt istället så jag blir lockad att läsa din egen blogg


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Är du SÄKER på att vi inte skall adda varann? ;D



Visst är det irriterande!!

2009-07-14 @ 06:52:15
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0