Lördagsmys

Har nedrigt ont i axeln idag, vägrar släppa trots massage, varm dusch och Alvedon... Antar att jag får stå ut ändå.

Ska alldeles strax åka upp till ICA för att köpa lite gott till kvällen och hyra en film. Sedan ska vi köpa med oss pizza hem och bara ta det lugnt ikväll är planen, är grymt pizzasugen iaf så det är ju inte helt fel

Vad ska ni hitta på ikväll?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: linda

din tokstolle du har fött barn långt innan julafton ;)

Jag älskar egentligen att köpa julklappar men iår känner jag inte för nån jul alls, vill bara att han ska komma ut, bli av med alla krämper och sen blicka frammåt till nästa haha..



nåväl ikväll blir det en kvåäll på soffan, är på pisshumör och visar mig inte bland folk :P

2009-12-05 @ 19:08:30
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/
Skrivet av: Jenny - Stolt Mamma Till Liam

Vilken fin blogg du har, Får väl säga grattis till graviditeten som snart är över & lycka till! :)

Ha en fortsatt trevlig helg.

2009-12-05 @ 19:32:34
Blogg/hemsida: http://thisisourlife.webblogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0