Förlåt om jag är tjatig ;)

Märks det att jag är uttråkad idag??? Har bakat bröd på förmiddagen men vad ska jag göra nu liksom? Börjar redan känna för att fixa maten men då kommer jag lik förbaskat vara utsvulten i kväll. Ska i varje fall bli fiskbullar i dillsås och potatis ikväll, så oerhört gott! Men man kanske skulle fixa någon slags lunch? Hmm, upp till ICA och köpa hem mjölk och jäst så jag kan baka limpor igen imorgon? Gaah, mitt huvud imploderar nog snart, så fruktansvärt tomt på idéer. Och när jag går så känner jag bara ett enormt tryck ner mot bäckenet på ena sidan, det känns att bebis har kommit på vart utgången ligger men det känns väldigt skumt att inte kunna gå utan det där trycket....


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0