Aftonbladet klick?!

Alltså, Aftonbladets så kallade "betal tjänst" ska kosta 19 kr/månad osv. Det är över 1,5 år sedan jag senast betalade de 19 kronorna, då de drogs automatiskt från min förra mobil och det numret jag hade då.. Men jag har fortfarande full tillgång till deras tjänster, bra sätt att spara pengar tycker jag nog... Men egentligen, vad är det man betalar för? Visst, vissa artiklar kan vara lite småroliga att läsa, absolut. Men de allra flesta, intressanta, är ju helt gratis så varför?! Jaja, jag skyller på att jag var ännu yngre och dummare än jag är idag


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Sv: Alltså, du får mig att skratta med dina kommentarer ;). Jag vet inte om det är meningen, men det dryper oskuldsfullhet i språket på ett sätt som verkligen roar mig. Sen tycker jag (helt klart) att vi skall sluta tänka. Därför skriver jag av mig i bloggen och sen när jag har tömt huvudet lägger jag ner den. fnizz

2009-04-08 @ 15:15:52
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Naw, vad gulligt av dig! (Säkert de som kommer att ta inlägget seriöst - väntar bara på att någon skvallrar i kommentarerna i Egoinas blogg. - Jo, jag vet, jag är lite barnslig av mig..) ;)

2009-04-08 @ 15:35:32
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0