Återuppståndelse

Jösses så länge sedan det är nu! Känner ju inte igen mig alls.
 
Har tänkt försöka komma igång med bloggandet lite igen, inte så att det blir dagligen kanske men har så mycket åsikter som rör sig i skallen som jag bara måste dela med mig av till den som behagar lyssna. Mycket rör sig om idrott, och framför allt handboll men även en del om hur samhället fungerar i stort och smått. 
Designen kommer uppdateras inom den närmaste tiden...
 
Vad har hänt i mitt liv då?
Jag jobbar halvtid som lokalvårdare på en lokal skola, ursprungligen anställdes jag för att avlasta med städningen i sporthallen men det har övergått till att vara i skolan. Vi går dock ner dagligen och hjälper till med att städa omklädningsrummen så helt har jag inte kommit ifrån sporthallen. 
Jag väntar spänt på besked om huruvida jag kommit in på ämneslärarprogrammet på Stockholms Universitet, i så fall så börjar jag läsa en 5-årig (hoppas jag) utbildning till lärare i matematik, kemi och teknik för åk 7-9, har en del andra ämneskombinationer som back-up val om det skulle vara så att jag inte kommer in. Börjar värma upp redan nu med att läsa repetitionskurser i matematik under sommaren. Har kanske tagit mig lite vatten över huvudet som ska läsa på mer än 100% samtidigt som jag jobbar 50% men det SKA gå!
Spenderar väldigt mycket tid med släktforskning för tillfället, kommer säkerligen komma ett inlägg om varför jag började med det snart.
Vi väntar spänt på besked om ett radhus som vi hoppas att få hyra, vår lägenhet känns för trång nu när barnen börjar bli större och jag håller på att bli galen här hemma
 
Barnen växer så det kankar, Ellinor pratar mer och mer för varje dag och Therese är inne i en period där färger är ytterst intressant. Tess har även slutat med blöja på dagtid, superduktig har hon varit och bara haft 2 eller 3 olyckor sedan dag 1 för ett par månader sedan.
 
Ni som fortsatt kika in här, tack för tålamodet och välkomna tillbaka :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0