Lite uppdateringar

Har nu hört flera påstå att vagnen är omöjlig att fälla själv, jag tycker precis tvärtom. Den är jättesmidig att fälla och jag har inte fått en enda käftsmäll ;) Fick minst 5-10 stycken av våran tidgare vagn när jag försökte fälla den.
Hjulen suger åt sig grus, ja. Men jag har tagit bort dem utan problem. Hjulen kommer aldrig se nya ut men det vore ju konstigt tycker jag, däremot ser de inte alls så hemska ut som man kan tro efter en hel vinter av sylvasst grus.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0