I'm back

Det var länge sedan, orken har verkligen inte infunnit sig och inte suget heller. Men nu går Tess på dagis och jag saknar faktiskt bloggandet lite. Jag har dock funderingar på att skaffa en ny bloggadress och "börja om", men vi får se hur det blir med det.

Jul, 2-årsdag och nyår har passerat. Ellinor blir 8 månader imorgon, hur sjukt är inte det? Vi har bott här i Norrtälje i 5 månader och ändå inte fått ordning på någonting i princip. Sovrummet ska fortfarande tapetseras, tavlor ska upp på väggarna och skåpen ska prganiseras men det rör sig framåt ändå. Vi har haft underbart vinterväder ett par dagar nu, soligt och vitt med alldeles perfekt mängd snö. Jag njuter av utsikten från vårat vardagsrumsfönster, det må så vara att det bara är hyreshus men vid solnedgången änr det så vackert. Eller när solen skiner riktigt klart. Jo, jag börjar nog trivas rätt bra här


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Madde

Skönt att höra att du börjar trivas =)

2012-02-08 @ 15:20:59
Skrivet av: Cicci

Läst din recension om syskovagnen Basson Duo.. hur är den o fälla ihop? Smidig? Måste man plocka bort delar?



Skrattade dock gott åt "punkteringsfria lufthjul".. ;)

2012-02-08 @ 21:37:24
Blogg/hemsida: http://tionolletttio.blogg.se/
Skrivet av: Michan

Tiden går så fort, speciellt småbarns tiden, trodde jag skulle dö när älsta killen började i skolan i höstas.

2012-02-09 @ 11:24:25
Blogg/hemsida: http://michaela-michan.blogspot.com/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0