Måste ha

Dagarna segar sig fram men idag har jag åtminstone fått något gjort, har vikt och lagt in massor av Js kläder i byrån, men när jag gjorde det blev det ännu mer påtagligt hur jäkla mycket vi behöver en ny byrå till sovrummet. Jag hade en stor MALM-byrå i min första lägenhet men den hade ramlat i småbitar när vi skulle flytta så den fick hamn på tippen istället. Nu är jag inne på en ANEBODA istället, de är ju så fina och skulle passa riktigt bra i vårat sovrum med något fint fat med blockljus på också.
Ska försöka få i Tess lite att äta och sedan ska vi gå till affären en sväng, Ellie påpekar visst att hon också är hungrig, antar att det är bäst att lyssna och lyda ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Vi har också Malm-serien, dom är så fina!

2011-11-06 @ 14:12:46
Blogg/hemsida: http://acarolinas.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0