Note to self: Drick vatten för f*n

Har en dundrande huvudvärk nu ikväll och misstänker att det beror på vätskebrist. Har absolut inga problem med mjölkproduktionen, det fullkomligt forsar ur det ena bröstet så det går ju åt en del vätska, och jag är så jäkla dålig på det där med att dricka vatten.
Trots att jag ammade Tess så är det en ny upplevelse att det börjar rinna så ur det bröst som det inte äts från, totalt oförberedd har jag ju varit men jag börjar vänja mig nu. Hoppas det blir lugnare på den fronten snart dock, ingen höjdare att amma när man inte är hemma annars


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Jag kunde aldrig amma någon annanstans än hemma för mina kläder blev genomdränkta av det bröst som inte ammades... Sjukt vad det kan forsa! Jag var oxå kass på att dricka så jag fick till och med vätskebrist. Testa Resorb, det återställer ju alla salter i kroppen oxå. Funkade för mig. :)

2011-06-14 @ 23:48:42
Blogg/hemsida: http://moolemo.wordpress.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0