Midsommar kom och försvann

Midsommarhelgen kom och gick, lite annat blev prioriterat framför bloggen exempelvis att vara med min sambo och med våra barn.
Nu är det tillbaks till vardagen, Jimmy åkte tillbaks till Stockholm i natt och vi får se om han kanske kommer hem på fredag eller inte, det beror helt på SJ, annars åker jag och barnen upp kring den 10e som det verkar. Tess är på dagis och härjar och Ellie ligger i vagnen och sover efter ett besök på BVC, själv fördriver jag lite egentid vid datorn, blir nog en stund med Sims 3 tror jag, nu när datorn är så pass pigg att den klarar det utan massa lagg.
Hoppas Ellie vaknar snart och äter lite däremot, fick mjölkstockning i förra veckan som sagt och stockningen är inte helt borta även om alla övriga symptom är det så hon måste äta lite mer från det bröstet än det andra för att jag inte ska få ont.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0