Fryyyyyyser

Jag fryser som sjutton idag, känner mig frusen ända in i märgen och funderar på hur man kan gå från att ena veckan älska den temperatur som vi har nu, nästan svettas av den, till att frysa så man skakar nästa. Graviditeter är inte att leka med alltså ;)

Dag 2 utan sambon nu, försov oss rätt så bra i morse så dagen hade kunnat börja bättre och sedan får vi väl se hur det går när Tess kommer hem från dagis. Ellie sover just nu efter att ha ätit, ätit och ätit under förmiddagen så jag har lite egentid. Ska fixa det sista i tvättstugan (tvättar Ellies nya kläder som jag köpte igår) och sedan slappa lite till innan det är dags att hämta busfröt, handla lite och sedan se hur allt funkar under eftermiddagen med min huvudvärk dessutom.
Imorgon kväll kommer Jimmy hem igen åtminstone, så hela helgen har jag hjälp från honom


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0