Det blir en dag på stranden...

Eftermiddagen har jag och barnen spenderat på stranden tillsammans med ett gäng från Unga Föräldrar-gruppen. Bottnen var mindre trevlig men vattnet var alldeles perfekt temperaturmässigt och djupmässigt för barnen, Tess sprang runt i vattnet och njöt i fulla drag och det blev en del bus både med mig och med de andra barnen. Sedan gluffsade hon och jag i oss 1 liter jordgubbar, huvudsakligen var det hon som åt dock (hon älskar jordgubbar och har hittills inte visat minsta tendens till överkänslighet så hon får äta bäst hon vill). Ellinor bara sov och sov, förutom en liten stund då hon åt lite för att sedan somna igen. I slutet var det jag, en tjej till och så två höggravida kvar, tänk att jag hade kunnat vara höggravid nu jag också, tack och lov är jag det inte utan har min fina prinsessa här hos mig istället

3 timmar i solen resulterade i allafall i en glad och trött Therese samt en röd rygg för min egen del, jag blev faktiskt chockad när jag såg det när vi kom hem, jag hade inte känt det och det känns fortfarande väldigt lite. Bara hoppas det resulterar i rejält med färg också. Har även lite färg på armarna nu, fördelen med att ha busiga småbarn är ju att man får en lite jämnare solbränna när man jagar runt efter dem


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0