Magen 23 dagar efter förlossningen

Känner mig så jäkla "nöjd" med hur min mage ser ut nu lite mer än 3 veckor efter förlossningen, har ju gått ner 20 kg sedan jag blev gravid så de kläder jag har på mig idag hade jag typ aldrig kunnat komma i i oktober och magen är mycket plattare än den har varit på länge.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Lisa Brändström

Vilken bra inspiration, jag är gravid i vecka 31 och bara ökar i vikt hela tiden (som det ska vara) :) Men skönt att se att det går att göra något åt efteråt :)



/Lisa

2011-07-04 @ 22:37:24
Blogg/hemsida: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0