Fullspäckad helg

Helgen har gått i ett, igår tvättade jag hela dagen och även halva dagen idag har gått åt till att tvätta, Jag har även städat, bäddat rent, ammat och fixat massa annat här hemma. Idag har jag varit hos mamma och hämtat hem massor med fläderblomssaft och så har jag packat kläder åt mig och tjejerna inför morgondagens resa. Ska försöka packa ner resten av det som ska med, men minnet är ju som det är. Har fått in en del i bilen redan åtminstone, en bra start för att vara jag, kanske ska det inte ta 2 timmar extra att komma iväg som det brukar...
Måste försöka fixa någon road-entertainment till Tess också, något att plocka med under resans gång, så jag slipper ha en odräglig 1,5-åring skrikande bredvid mig halva vägen.

Nu ska min iPod laddas med musik inför resan och lite mer packas som sagt innan det är dags för att amma Ellie och sedan sova.
Ska försöka hinna med att uppdatera imorgon men det blir inte mycket tid till det tror jag, vill ju passa på att njuta av att ha hela familjen samlad igen


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0