Ett stort tack

Ska använda bloggen till något vettigt för en gångs skull ;)

Jag vet att jag är riktigt dålig på att säga tack många gånger, och jag vet att min syster är inne här och smygläser ibland så jag passar på att använda bloggen för att säga tack till henne och hennes familj.
Tack för att vi fått köpa så mycket av era gamla barnmöbler och tack för de mängder med urvuxna kläder vi fått ärva av er vi har en proppfull garderob tack vare er.
Tack för den mycket uppskattade gungan Tess fick på midsommar och för spegeln som hon gärna står och speglar sig i, och tack för de fina kläderna som hon fick av er (hon tränar på att lära sig härma kattens jamande varje gång hon har på sig klänningen/tunikan). Och tack för att hon fick vara med er och barnen under midsommar, hon hade jättekul tillsammans med dem.
Och tack för de superfina kläder Ellie fick från er, och för lekfilten som kommer bli mycket använd framöver, än så länge förstår hon ju inte vitsen med den men den är jättefin. Och tack för snuttefiltarna som har blivit min räddning nu, efter att jag sovit med dem en natt så somnar hon nu ganska lugnt när någon av dem ligger framför henne.

Och tack för allt annat som jag glömt eller inte orkat rabbla upp... Mina barn har en fantastisk moster och kusiner som de (åtminstone Tess) verkligen gillar att vara med (dessutom är de så söta, Tripp, Trapp och Trull), och mosters man är inte så pjåkig han heller ;). Och jag har en otroligt snäll storasyster även om det nog har varit många gånger du önskat att du kunnat slita huvudet av mig och komma undan med det, framför allt när jag var liten


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0