Bara mamma

Börjar bli lite frustrerad nu, Ellie äter, äter och äter och blir aldrig riktigt nöjd. Och jag vet att jag inte har brist på mjölk direkt så är ungen bottenlös eller? Nu ikväll så tröttnade jag på att sitta och amma konstant så efter två stycken 20-30 minuters sittningar inom 1,5 h så fixade jag till 0,5 dl ersättning som försvann i ett nafs det med... Dock är hon hyfsat nöjd nu när hon får ligga på Jimmys bröst, men funderar på att värma lite mer ersättning inför natten sedan om hon fortsätter vara så missnöjd även om nätterna inte är några problem (igår åt hon vid 23.30 och sov sedan till strax innan 6 utan minsta krångel).
Känner mig verkligen som bara mamma när hon är så här, får hoppas det är en kort period bara så att hon återfår hyfsade tider igen snart.

Men hon är så duktig, leendena avlöser varandra när hon är nöjd och lite gurglande läten börjar komma. Dessutom är hon jätteduktig redan nu på att hålla upp huvudet när hon sitter i famnen så stolt är jag ju över min fina lilla tjej


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0