Stackars mina tummar

Haha, jag går verkligen och räknar ner dagarna till på tisdag då denna tävling är avslutad. Håller tummarna så att de snart tappar känseln för att vi ska ha tur denna gång. Har suktat efter sen sådan i snart 2 år men de är ju tyvärr så dyra, snacka om att den skulle komma till ordentlig användning när Knyttet kommer sedan, nu får vi ju knappt plats med mer än 3 blöjor, ett ombyte, våtservetter och en omgång med mat till Tess, hur ska det då funka med ytterligare en omgång av allt?? Håller tummarna som sagt

För övrigt är jag nu ännu mer mörkhårig igen, skönt faktiskt med mer färg igen, blev dock väldigt sent men det överlever jag det med ;)




Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sandra - Gravid i vecka 19

Sv: Haha, ingen vidare bra torktumlare då med andra ord ^^ Men ni verkar ha ett bättre torkrum än oss iallafall, hade vårat torkrum torkat kläderna hade jag inte klagat :p

2011-01-23 @ 13:35:56
Blogg/hemsida: http://ettplussett.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0