Nu har vi fått se vår fina lill* älskling

Kom på att en uppdatering säkerligen är på sin plats.

Idag var det ju dags för ultraljudet och till skillnad från senast var jag inte alls nervös när det väl var dags. Jag har varit jättenervös innan men just idag var jag helt lugn. Kanske kan det bero på att Knyttet låg och "bråkade" med mig igårkväll och på morgonen och att jag kände några småbuffar i bilen på väg in till sjukhuset. Vi såg allt så klart och tydligt, till skillnad från med Therese då det egentligen var lite tidigt för att vi som är ovana skulle kunna se riktigt ordentligt. Hjärtat som slog så fint, vi kunde till och med se de stora blodkärlen och kamrarna och förmaken. H*n låg och sparkade hela tiden, men just då kände jag ingenting, typiskt va?
Blev flyttade två dagar (inte lika jobbigt som två veckor var förra gången), nytt BF är 18 juni så nu byter jag vecka på söndagar istället för fredagar. V.18 fortfarande alltså men 17+2 istället för 17+4.
Min magkänsla (kanske är en del "önsketänkande" också säger att det är en liten pojke men jag kunde inte så minsta antydan till det på ultraljudet. Vi funderar på att göra ett köns-ul sedan, bara för att få veta och för att få se vår fina lilla skatt igen.

Bilderna ligger självklart på min stationära dator, nu sitter jag i soffan med den bärbara så bilderna kommer imorgon, vi fick en så fin bild där man verkligen ser näsan och läpparna, världens finaste ♥ Har även gjort en ny header men det krävs lite pill med resten av designen också för att jag ska lägga upp den, hoppas det lir imorgon det med.
Det var bara en liten bebis i alla fall, jag hade lite funderingar på om det kunde vara flera men icke då...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Åsa Nilsson

Åååå va mysigt... Nästan lite avis :))

2011-01-11 @ 21:45:40
Blogg/hemsida: http://blommis86.blogspot.com
Skrivet av: Vronkan

Vad mysigt!!

Går det inte att fråga om kön på rul?=O Det gjorde vi här nämligen. Kanske olika regler i olika kommuner?

I etuna vet jag dom är försiktiga, efter att en kvinna gjort 3 aborter för att hon väntade flickor och ville ha en pojke=( Hemskt!!!

2011-01-11 @ 22:10:36
Blogg/hemsida: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Roligt med ul! :)



ja hon växer så det knakar lilla damen, va på 4 månaders förra veckan och då vägde hon hela 7940 (!!)g och va 64 cm lång! :)

2011-01-12 @ 11:49:26
Blogg/hemsida: http://lowaochjag.blogspot.com
Skrivet av: Ann-Sofie-mamma till Isak

h så mysigt att få se på ul. Längtar tills det är dags för syskon faktiskt!

2011-01-15 @ 22:43:49
Blogg/hemsida: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0