Ketchupeffekten

Nu är äntligen alla papper ang. Tess dagisplats inlämnade, självklart glömde ju Jimmy att posta ägarbytes-pappret för bilen när han var iväg men det får vi väl ta när vi ska upp och köpa välling och grillad kyckling sedan.
Imorgon blir det tvättstugan igen och fredag jobbar jag 2 timmar på morgonen. Fruktansvärt rolig dag det blir med jobb till 8, sedan hem och vila lite och så ska Jimmy på anställningsmöte/intervju vid 10 och jag ska till sjukgymnasten vid 11. Tur att jag har en snäll mamma som ställer upp och kommer in och spenderar lite tid med Tess medan jag är iväg... Visst är det typiskt att ALLT ska komma samtidigt.
Ska bli spännande att höra vad sjukgymnasten säger om min foglossning, igår gjorde det så fruktansvärt ont även när jag låg ner, inte ett dugg roligt ska väl tilläggas. Mycket roligare att Knyttet börjat buffa rejält nu, kunde ana några av buffarna på utsidan med handen igårkväll. Det är ju verkligen en av de mest fantastiska känslorna som finns när man är gravid

Tess tränar här hemma, hon har ju gått i 3 månader men så fort hon fått vanliga skor på fötterna så kan hon inte gå mer. Idag får hon gå med ett par gympaskor på sig och nu så har hon visst fått in tekniken med dem också... Trägen vinner heter det ju


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Satu som förut var Miiqa

Det är inte lätt.. Måste ju vara som att köra bil med skor eller barfota, det tar tid att vänja sig! Kram

2011-01-28 @ 11:33:17
Blogg/hemsida: http://minunomasatu.blogg.se/
Skrivet av: Chicmommy - mamma till Ajdin

sv: det har jag full förståelse för. Är du sugen att vara med på galan kan även din kille/sambo/man flja med och passa bebisen på hotellet :) ett förslag bara! :)

2011-01-29 @ 11:14:17
Blogg/hemsida: http://chicmommy.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0