Hemma, äntligen

Jag har försökt mobilblogga men tyvärr är det något knas med mms-biten så jag kan inte skicka några mms och vanliga sms känns så tråkigt. Nu har vi i varje fall kommit hem från vår tripp till Stockholm. Åkte på annandagen och kom hem idag, så otroligt skönt att vara hemma igen.

Det har varit julfiranden, födelsedagsfiranden och nyårsfirande (nyår sov jag nästan bort dock, så otroligt trött blev jag efter middagen).
Tänka sig att min fina lilla tjej blivit en stor 1-åring nu. Massor med fina paket har hon fått från alla håll och kanter. Det är kläder, gosedjur och favoriten: en docka. Dessutom fick hon en sulky och en säng till dockan så hon har att göra, minst sagt.
Vi fick en hel del fint vi med, så nöjda så.

På nyårsaftons morgon så låg jag dessutom i sängen och upptäckte att jag börjar få en bula på magen, ett par veckor tidigare än med Tess rent storleksmässigt var den då. Så oerhört härligt! Haha, tänk att man kan bli så lycklig av att bli större om magen. Foglossningen blir bara värre dock, på kvällarna vill jag helst sitta eller ligga stilla, att gå och stå är inget roligt och då har jag ju för sjutton gubbar ca 23-24 veckor kvar, minst! Nu slipper jag att ta mig upp för trappan till 3e våningen varje dag (som hos svärmor) utan kan försöka njuta av att bara ha en ramp upp till ytterdörren och som mest en liten nivåskillnad mellan hall och vardagsrum.

Imorgon ska jag jobba, men sedan ska jag försöka lägga in lite bilder från Tess födelsedag åtminstone. Den tjejen gillar att öppna paket ;)



Update: ser nu att mmset visst gick fram, trots att min mobil envisades med att säga att det inte gjorde det... Undra just om farsan fått en hel drös med mms från mig då :s


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0