En lång dag på spaning på stan

Har varit lite halvt under isen ett par dagar nu men nu börjar det ljusna igen. Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera och imorgon ska jag försöka fixa en ny magbild.
Dagen har spenderats med att klämma på barnvagnar (det blir en BabyTravel Dublin, ska försöka få tag på en begagnad dock, annars så får vi köpa en vid ett senare tillfälle. Brun vill jag ha den oavsett, i någon version. Innan dess var vi inne hos Toyota-handlaren och hörde oss för lite om att eventuellt köpa något hos dem och då lämna våran i inbyte. Det var ju trevligt att höra att våra pristankar inte verkade helt off, nu kollade han ju inte specifikt på bilen men vi låg i alla fall inom den prisram han skulle säga för just våran bilmodell, den är så pass ovanlig och går ganska fort när handlarna får in en (tydligen många som "har utkik" efter dem) så han var "inte det minsta rädd för att byta in den", bara han fick in något att sälja till oss istället. Ska hålla koll på deras hemsida efter vad de får in och så komma tillbaks när de fått in något som vi kan vara intresserade av, det lutar åt en Ford Mondeo (de vet vi är rymliga, ganska bensinsnåla och sköna att köra), VW Passat (ska vara rymliga enligt uppgift), Saab 95, Toyota Avensis (hans förslag) eller Volvo V70.

Sedan blev det lite rea-spaning, tyvärr hittade jag inte så mycket intressant, och så handlade vi på Maxi. Blev ett våffeljärn (fick pengar till ett i julklapp) och lite mat. En lång dag med andra ord, men jag är så nöjd så för jag har ju fått göra det jag ville och fått positiva bilnyheter, bara hoppas att det dyker upp något intressant snart då.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Madde

Svågern har en passat och dom är väldigt dyra att laga och äga. Volvo v70 tycker jag är otroligt små i baksätet. Vi har en brio zento stol och Eddie sitter jättekonstigt i den i en v70. Skulle rekommendera en ford mondeo faktiskt

2011-01-29 @ 20:11:33
Blogg/hemsida: http://www.eddiesmamma08.blogspot.com
Skrivet av: Fredrik

Kär toyota avensis sj'lv. Helt okej utrymme bak :)

2011-01-29 @ 22:49:37
Blogg/hemsida: http://fredd-wermland.blogspot.com
Skrivet av: annsoh

Nu kör jag igång DAGENS BLOGG gå in och anmäl dig! D:

2011-01-29 @ 23:45:59
Blogg/hemsida: http://annsoh.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0