Ang. "Tråkigt"

Fick en kommentar till förra inlägget som jag tyvärr inte kunde svara på då dennes blogg också var lösenordsskyddad ;) så jag svarar här:

Självklart kan det hända saker i ens liv som gör att man vill lösenordsskydda sin blogg, men det kändes bra snopet att det skedde utan förvarning på en så pas stor blogg som denna är/var. Jag vet att tjejen i fråga hade en del problem pga bloggen men trodde inte att det skulle hamna där det hamnade, vilket jag som läsare ju tycker är synd.
Jag personligen skulle nog inte kunna lösenordsskydda min blogg utan att först meddela mina läsare om att jag kommer göra det, det skulle kännas elakt/orättvist mot dem på något vis för jag skriver min blogg delvis för deras skull.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0