Någonting är konstigt, mycket konstigt

Har någon slagit mig i huvudet? Någonting är konstigt, det är helt klart. Skickade ut Jimmy och Tess till affären förut och fick ett ryck att jag skulle fixa i köket då. Fram kom JIF-flaskan och spisen fick sig en omgång, likaså kaklet bakom spisen och fläktkåpan. Alla nappflaskor åkte ner i diskhon och sedan så fick de sig en omgång de med. Diskbänken är avtorkad ordentligt, och rensad. Dessutom är det för tillfället förbjudet att ställa någon disk på bänken, den ska i diskmaskinen direkt annars blir jag skogstokig. Jag har torkat köksbänkarna och jag har dammsugit golvet i köket... Någonting är konstigt, det är ett som är säkert.
Nu står pizzadegen på jäsning, 30 minuter till sedan ska jag bara baka ut den så vi kan göra i ordning våra pizzor, så kan jag äntligen få ta kvällsledigt efter det. En dusch kanske, massage om jag har tur och så blir det Bones kl. 20.
Jag glömde ju nästan, jag har ju till och med bakat rulltårta idag, det är ambitiöst för att vara mig en söndag...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Satu

Du är så duktig! Men visst är det skönt att få lite ordning på allt. Vi har inte haft städryck hemma på ett tag nu, så det är tur att jag ska komma till dig på fredag och inte tvärtom ;)

2011-02-14 @ 10:41:46
Blogg/hemsida: http://minunomasatu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0