Lycklig!!

Hade det inte varit för att klockan är efter 22 och Tess ligger och sover så hade jag nog skuttat runt i någon fånig segerdans här hemma nu.
För ett par veckor sedan skrev jag ju om tävlingen som Ungmamma.com hade i samarbete med Willvin, den blev lite förlängd och jag har suttit som på nålar i en veckas tid nu och hoppats på att det äntligen skulle vara min tur att vinna och ikväll kom äntligen beskedet. Gud vad glad jag är, jag har verkligen suktat efter en av deras skötväskor sedan jag väntade Tess och tävlat i praktiskt taget varje tävling jag hittat där det varit just en sådan väska som pris, och äntligen var det min tur. Kommer bli så snyggt till vår nya vagn, vilken det än blir och framför allt kommer det underlätta enormt för oss när vi ska iväg, speciellt när Knyttet kommer också och vi ska ha blöjor, ombyten osv till två blöjbarn, inte bara ett. Vilken enorm skillnad det kommer vara mot den vi har i dagsläget och vad lyxig den kommer kännas.

Jag firar nog med en päronsplit och ett avsnitt av America's Next Top Model istället, dansen får vi ta imorgon, jag och Tess tillsammans.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tess

Alltid skojigt med vinst. Kul att det blev din tur nu;-)

2011-02-02 @ 13:14:47
Blogg/hemsida: http://tredessa.blogspot.com/
Skrivet av: Pernilla

Vad roligt att du vann =)

2011-02-02 @ 13:22:11
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0