Livstecken

Tänkte bara ge ifrån mig ett livstecken, idag är en extrem slappardag nämligen. Har snart plöjt igenom ytterligare en bok sedan i fredags, huvudsakligen liggandes på en luftmadrass i vardagsrummet med avbrott för att busa med Tess när hon tröttnat på att busa med pappa. Jag sover så otroligt dåligt på nätterna, känner mig aldrig utvilad längre och har dessutom mer eller mindre värk i hela kroppen. Är det inte foglossningen som jävlas så är det ryggont, huvudvärk eller något annat. Börjar även få en del rejäla tryckare på revbenen från Knyttet nu vilket ju inte är den skönaste delen med att vara gravid, just nu är det dock urinblåsan som får sina smällar...
På tisdag är det äntligen dags för ett besök hos barnmorskan, ska bli spännande att se hur det är med sf-mått osv...
Nej, Bones och mina äggfria muffins kallar


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Landkrabba

Det där med urinblåsan känner jag igen. Vår minibebis tycker det är det roligaste som finns, att hoppa på mammas urinblåsa... :) Ska också till barnmorskan på tisdag, första besöket sedan inskrivningen så det känns rätt spännande!

2011-02-28 @ 10:13:01
Blogg/hemsida: http://landkrabba.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0