Det blev en del...

Haha, storhandla med Jimmy och Tess tar ca 2 timmar, att storhandla med mamma och Tess tog 5 timmar. Vi körde en repa på Rusta och kom därifrån med böcker åt både mig och Tess. Sedan var vi på Kappahl, Lindex och Gina Tricot, självklart med en kasse från vardera ställe, underkläder från rea-delen på Kappahl åt mig (80 kr för bh och trosor är väldigt överkomligt), kläder till Tess från Lindex och en tunika (nedsatt till 49 kr) och en "topp" från Gina Tricot till mig. Sedan skulle man ha råd att storhandla på Maxi också :P Efter en fikapaus/lunchpaus på Waynes Coffee så var det bara att ta sats och hoppas på att man skulle ha råd att komma ut också... Nejdå, fick tag på lite böcker till mig på bokrean, hårfärg och allt jag ahde på inköpslistan och ahr fortfarande lite pengar kvar på kontot :D Tur att det är Jimmy som får betala räkningarna denna månaden, längtar tills han kommer hem imorgon både efter honom och amten han ska ha med sig (PIZZA!!!)
Nu börjar det nog bli dags att börja förbereda dagens middag dock, blir lite fredagsmys med hamburgare för min del, insåg precis att ajg inte köpte något fredagsgott i övrigt, kanske ska införskaffa lite glass och godis också innan? Tål att tänkas på


Och bilder kommer ikväll eller i helgen


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: i min lilla lilla värld

Alla har fredagsmys utom jag =(

2011-02-25 @ 20:53:53
Blogg/hemsida: http://saratilling.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0