Snart är det jul, eller?

Här hemma städas det för fullt, stundtals...
Det är mindre än en vecka till jul, helt galet ju. Och innan dess behöver vi städa ordentligt här hemma, damma, dammsuga, torka golv och plocka ordning. Dessutom ska vi få upp lite tavlor innan julafton har vi sagt, så vi kan få in en gran där vi ska ha den. Och i mellandagarna blir det födelsedagskalas för Therese, min stora tjej blir snart 2 år.
Det blir en tripp till IKEA i veckan, införskaffa de sista julklapparna och lite småplock som behövs här hemma, och så ska jag ta mig till Täby Centrum och shoppa julklappen till Jimmy också.

Men vart är snön? Det känns mer som april än december här hemma. Igår snöade det, sedan regnade det, snöade lite till och regnade lite till. I natt låg ett tunt lager snö på backen och idag är allt borta igen... Jag vill ha en vit jul!!!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0